Bloemsierkunst Sandor Verkerk in Gouda

fleurt je bedrijf of kantoor op!

Wist je dat bloemen op de werkvloer de communicatievaardigheden en emoties van het personeel op een positieve manier beïnvloeden? Verwelkom je gasten of bezoekers met een stijlvolle aankleding van je receptie en plaats diverse mooie boeketten door het kantoor en voilà: de ruimte ademt niet alleen direct meer sfeer maar je personeel zal ook beter presteren. Toch mooi wat bloemen doen!

Sluit direct een bloemabonnement af

Een wekelijks bloemabonnement in de regio Gouda

Wil je ook wekelijks verse bloemen in je vergaderruimte(s), de ontvangsthal of receptie of zoek je aankleding voor bedrijfsborrels en/of evenementen? Laat Bloemsierkunst Sandor Verkerk een creatief bloemstuk, een stijlvol boeket of een zakelijk bloemwerk verzorgen. Wij stemmen al het bloemwerk af op het seizoen en op de ruimte waar ze komen te staan. Zo staat er altijd een uniek en vers boeket of bloemstuk op de vaas.

Mooie bloemen op een vast moment

Kies zelf de frequentie van levering en het bloemwerk wordt vervolgens op een vaste dag bij je kantoor of bedrijf afgeleverd. Wij brengen voor deze levering geen bezorgkosten in rekening. Eens per kalendermaand wordt er een verzamelfactuur gemaakt. Meer weten? Neem contact op voor de mogelijkheden.

De baas denkt aan je en geeft bloemen!

Wil je een attente werkgever zijn? Geef ons de verjaardagskalender van je bedrijf door en de medewerkers krijgen op hun verjaardag een vrolijke bos bloemen. Ook zijn bloemen op andere heugelijke of attente momenten het perfecte geschenk. Denk bijvoorbeeld aan:

• Jubilea
  • Pensioen of afscheid
  • Diploma uitreikingen
  • Afstuderen
  • Secretaressedag
  • Relatiegeschenken.

Vaste klant van Bloemsierkunst Sandor Verkerk? Bestel eenvoudig en snel

Wil je op rekening kunnen afrekenen? Meld je dan aan als vaste klant van Bloemsierkunst Sandor Verkerk. Dit doe je door naar de webshop te gaan en je te registreren. Zo kun je voortaan eenvoudig en sneller bloemen bestellen. Wil je de mogelijkheden bespreken? Maak dan geheel vrijblijvend een afspraak. Bel 0182 52 10 02 of stuur ons een e-mail.

Bekijk onze contactgegevens